Saturday, August 30, 2008

Lørdag og sol!

Det er slett ikke verst dette...
Våknet tidlig av sola som vamet mitt kinn. Strålende solskinn en lørdagsmorgen. Mmmm:) Sto opp, satt på kaffetrakteren og sjekket nyhetene mens den gjorde seg god og ferdig. En skive sirupbrød(forøvrig en ny favoritt) og kaffe på terrassen mens radion surret fredelig i bakgrunnen. Man trenger ikke allverdens for å være sånn passe lykkelig! Det er som de med mye visdom sier; det er de små tingene som teller...:)
Vasket over gulvene og ryddet litt etterpå. Sitter å venter på at Inger Johanne skal ankomme Sola flyplass og besøke meg! Jippi. Og da tenker jeg at det er godt Stavanger (og Marte) viser seg fra sin beste side.. Badet i solskinn! i kveld er det "innflyttningsfest" med de bekjente jeg har her. Ikke mange, men jeg setter pris på de jeg har, og gleder meg! Fikk plommer og tomater av husverten i går med beskjed om å slå meg løs og ha "hæla i taket". Hehe. Oppfølgningen må vel kanskje tas til følge.. :)

Oppsummert; Det er lørdag og det er sol! hurraij

3 comments:

Kristine said...

Ligger visst an til å bli en strålende helg i Marteland igjen! Synd jeg ikke får vært med på hæla i taket med plommer og tomater!

Torjus said...
This comment has been removed by the author.
Torjus said...

Deler kristines beklagelser for at man går glipp av innflytningsfesten. Blir sikkert morsomt.(men vi har jo funnet ut at min tilstedeværelse ikke har noen betydning :P) kos dere masse!!