Monday, August 18, 2008

Takk til pappa!

Etter jobb i dag kom min far tøffende i den turkise(!!) campingbilen full av Martes ting. Det ble mye løfting, bæring og trimming opp trappene til leiligheten min. Fælt hvor mye jordisk gods som må til for å fylle et hjem.. Men pappa var flink og jeg var flink. Må være arvelig...
Etterpå reiste vi til IKEA og kjøpte seng og en tv-benk. Det holder på denne månedens budsjett. Mulig det blir rom for potteplanter neste måned:)

Vi fullførte med stil da vi bar opp senga til andre etasje og tok oss en velfortjent pause med mat! Så reiste pappa hjem og jeg gikk tilbake til Guros leilighet. For jeg har ikke frokost eller undertøy i min nye residens.. Og det må man jo ha i morgen tidlig..;) Derfor blir jeg her en natt til og tar fatt på utpakking og maling etter jobb i morgen! GLeder meg fælt!

Så takk til pappaen min som tok seg tid og krefter til å komme bort hit. Men som han selv sa; "Det er vel det alle fedre skal gjøre.." :) Jeg tar det ikke for gitt. Og er takknemlig likevel!!

2 comments:

Kristine said...

Snille onkel Bjørn! :) Skulle ikke du ha senga fra kjelleren hos bestemor og bestefar forresten? Høres deilig ut å flytte til sitt eget! :) Lykke til med møblering og å skape en hjemmekoselig stemning - det er jeg 100% sikker på at du klarer! :) Kanskje det kommer bilder her etterhvert..? :D

Marte said...

Bilder kommer. og ja, jeg har den senga også. Men det er jo gjesteseng...:)