Sunday, August 17, 2008

Helg igjen:)

Dette må bli litt kort, fordi jeg er trøtt og må vaske opp og henge opp tøyet før jeg skal dade...:) Men hatt en fin helg! Det er i grunnen det som var planen å si her da... Hatt besøk av Torjus og vi har utforsket stavanger. Jeje. Fredag var vi med Ørjan og hans sjømenn! Det var skikkelig FESTlig...:) Mange gode historier og to vonde sofaer. I går var vi på oljemuseèt! Fasinerende!skikkelig gøy faktisk! Var strålende sol og flott utevær etterpå også! Nice:)
I dag har vi gått tur og drukket kaffe. Fint det og. Torjus måtte slite med en litt stille og sliten jente, men jeg tror han overlevde såvidt.
Sendte han på toget og dro opp i leiligheten for å sparkle litt. 7min senere kom Silje og vi gikk ut for å spise middag! Ikke fått gjort så mye med andre ord, men det gjør ingenting:) Det er jo søndag....

2 comments:

Torjus said...

Hehe vi skulle ha tatt en runde sparkel istede for kaffe altså :)! Du får nok sparklet ferdig engang ;)!

Takk for en hyggelig helg, kan anbefales :)!

Kristine said...

Du er alltid effektiv du, Martemor! :) Spørs om ikke jeg følger anbefalinga og sjekker mulighetene for en hyggelig helg i Stavanger etterhvert jeg også!