Monday, October 20, 2008

Budsjett mandag!

I dag måtte jeg inn på teppet og prøve å forklare et budsjett som jeg knapt selv har oversikt over på ledersamlingen på Himmel og Hav. Det gikk jo som alle sa (og jeg ikke trodde...) veldig bra. Et budsjetert underskudd langt over LTB skremte ikke så mange, og vi fikk en fin samtale rundt prossessen og veien dit vi er nå. Det er ekstra godt å høre at strevet som ligger bak tallene faktisk er lagt merke til, og jeg fikk skryt fordi de aldri hadde vært så langt kommet i budsjett på denne tiden tideligere. Ha.. Det kunne de ha fortalt meg når jeg vridde hodet i frustrasjon over manglende tid. Jeg lå rett og slett foran i løypa:) hehe..

I helga hadde jeg etterlengtet fri i Sveio hos Arild. Siden jeg har arvet min nysgjerrighet av bestefar vet jeg at jeg ikke kunne la en helg stå tom uten forklaring. Defor tenker jeg det er bedre å være ærlig her bestefar. Så dette er litt til deg. Og du trenger ikke være bekymret. Sveio er et fint sted utmot havet og arild er en god og ordentlig gutt. Han viste meg sin hjemplass, tok meg med på tur og gav meg sjokoladekake på en cafe i Haugesund;) Harmløst og bare fint!

I dag er det forresten bare 29 dager til Madagaskar. Og silje er på besøk. Vi strikker:) hihi. Er koselig:)

4 comments:

Anonymous said...

TAKK for hilsen - godt å høre at du koser deg. Jeg er ikke bekymret for deg - stoler på deg - men ønsker deg jo alt godt!(glad i deg vet du) Derfor må jeg følge godt med i hvordan du har det. Alltid spent på høre fra deg! Bestefar.

Kristine said...

Så flink du er! :D

Marte said...

Takk for at du følger med bestefar! jeg setter veldig pris på det vet du. Håper du og bestemor har det fint hjemme! Jeg tenker mye på dere!
OG jeg tenker på deg også Kristine! DU er også flink:) Det må som nevnt tidligere ligge noe i genene våre.. hmm...m

Anonymous said...

Nå er det ferdig! ;D
strikke-silje