Sunday, October 12, 2008

Søndagstur til Stokkavannet

Jeg bråvåknet i morges og trodde jeg hadde forsovet meg til tur-daten med silje i dag. Klokka mi var jo elleve allerede. Etter litt forvirring og noen meldinger med silje som ikke skjønte hva jeg snakket om da jeg sa at jeg hadde forsovet meg til 11-avtalen. Det viste seg at klokka på mobilen min var feil, og at den egentlig bare var 10..:) jaja. Så kom jeg meg iallefall opp...
Vi syklet bort til Stokkavannet, satte fra oss syklene og tok beina fatt. En fin runde i fin natur. Vi brukte 1t og 40min rundt. Ikke superraskt, men det var jo søndasgstur så vi koste oss!
Her er Silje foran litt lokal kunst: Dette er Silje ved bekken. Fint var det. Men bladene på træret er ikke blitt skikkelig høstfarga enda, så vi må nok ta en tur til og ta noen bilder senere også.
Her er stokkavannet. Det er så stort at det ikke får plass på bildet...:) God runde rundt der.

Og så stoppa vi og kjøpte litt gotteri på vei hjem. Vinninga går opp i spinninga:)

2 comments:

Anonymous said...

hoho, ikke så veldig flatterende (er det forresten det det heiter??, er ikke den stødigste i fremmedord!) joggebokse :o) men den er himla digg da, får ta på meg en anna før neste fotoshuuuut!!

Anonymous said...

Så og høres ut som en super tur.Vi var hos t.Inger og spiste kjøttsuppe, kjøtt og løksaus, supert det og. Vannbakkels til kaffe!!!