Wednesday, October 8, 2008

opp å hopp

Så er tiden kommet for høststormer og regn. Jeg liker å sitte inne å høre at det blåser på utsiden. Jeg liker også å gå ute i regnet. Men alt til sin tid.. Det er høst og det er tid for inne-trening igjen. Og hva er vel ikke mer inspirerende enn en time med en egen personlig trener? MYE er mer inspirerende spør du meg:) Følte meg rett og slett litt dum der jeg måtte løfte vekter, ta armpress og situps mens hele den trenende mannlige delen av stavangers befolkning fulgte med.. (okei, overdriver litt nå..) Men akk så godt det gjør for kropp og sjel. Så i dag var jeg tilbake og fulgte en time "Total" og en "styrke" som Inger holdt. (Dattera i huset her). Er igang igjen. Og jeg vet det blir dager hvor trening ikke står på ønskelista. Og dager hvor sofaen føles 100 ganger bedre. Men takk da for det som kalles "samvittighet". Jeg får håpe den holder gjennom denne høsten og vinteren også!:)
Trening og hopp er topp! (sa jenta til seg selv og kjente hvor støl hun var i armen og angret med en gang...)

2 comments:

Torjus said...

trening ække det fali a?

Mamma Kathrine said...

Du er gørrflink Marte!! Jeg har trening på planen jeg og.... Snart i hvert fall. :) hehe. Skal jo ut å løpe i dag da! I inspirerende omgivelser. 3,8 km i Dyreparken!! Jippi!