Thursday, October 16, 2008

En uke går fort....

Er vel på tide med en slags uke-oppdatering her. Men det er jammen ikks så mye å si. Det har vært mye jobb og stress. Budsjett skal legges frem til mandag og det er ikke helt ferdig enda. Det er enkelte nøkkelpersoner som ikke gjør jobben sin, og da går det utover ander og meg.. Men jeg har da noe å presentere for de store menn og kvinner. Vi får håpe det går bra. Jeg kan iallefall ganske mye om budsjett, variabler og premisser nå:)
Ellers har jeg vært en tur på cafe med Johanne, en tur på Ikea med Guro, på trening et par ganger, vasket tøy, tatt vaksiner og vært på tur i regnet. For ikke å nevne at jeg har sett 4 episoder av House, gjort 8sudokuer og strikket en og en halv lapp til teppet mitt.. Her skjer det sannelig saker og ting!
Og nå er det snart helg! DET gleder jeg meg til!!

2 comments:

Anonymous said...

ha en enestående helg, og lykke til å mandag..mamma

ingerj said...

du er så flink til oppdatere kjære deg;-) vil bare si at jeg har en liten pakke til deg, men etter et noe ublidt og frustrerende møte med russisk postvesen må jeg nok innse mine begrensinger og heller pakke den ned i kofferten på vei hjem!