Tuesday, November 18, 2008

Litt mer...

Ble et forferdelig kort innlegg det siste der..
Nå skal jeg altså ut i den store verden. Jeg har ikke hatt tid til å få reisefeber, men kjenner det kribler litt i lilletåa nå..:)
Har levert budsjett i dag og har bestemt meg for å tenke minimalt på det på tur. Nå skal det bli seminar og andre boller. Gruer meg, men fokuserer på det som er gøy. Blir en spennende og lærerik tjenestereise og jeg er priviligert som får reise! Skal ta masse bilder slik at dere får oppdateringer når jeg er tilbake! Skal også prøve å få lagt inn litt her underveis. I hvertfall litt tekst..

Ønsker dere fine uker mens jeg er borte, og når jeg er tilbake er det plutselig blitt advent! Tida flyr..
Nå skal jeg spise lunsj og så er det avgårde til flyplassen! Paris i natt og videre til Madagaskar i morgen.
For dere som er interresert i hva vi skal foreta oss der nede kan jeg nevne følgende poster:
- NMS Isoraka
- Samtaler med representant og regnskapsfører
-møte med generalsekretær og kirkekasserer
-Innvielse av hyrder i Ambohibao
-Gudstjenester
-Dåpsselskap hos Bakke
-Overnatting på sanatoriet (skeptisk...?:))
-seminar på Tombontsoa
-Biannual meetings
- besøke landbruksskolen Tsarafototra
-se Døveskolen
- fly air Madagaskar
- litt sightseeing med Arild.

Spennende!!

4 comments:

Anonymous said...

en reise med mye spennende program. kjekt å se hva dere skal. gleder meg til referat og bilder. en riktig riktig god tur.hilen mamma.

Anonymous said...

Litt seint med denne kommentaren, men du ser den vel på Madagaskar om ikke før! Lykke til med turen og det hele! Bestefar hilser. Vi gleder oss til fortsettelsen ....

Anonymous said...

hallois! håper du koser deg i varmen, her er det minusgrader, snø, unger i akebakkene og e holdt på å gå på tryne flere ganger i dag, glatt glatt!
:) nyt varmen mens du har an! :)

Anonymous said...

hallois! håper du koser deg i varmen, her er det minusgrader, snø, unger i akebakkene og e holdt på å gå på tryne flere ganger i dag, glatt glatt!
:) nyt varmen mens du har an! :)