Friday, November 28, 2008

Lever enda!

tilbake i Anrananarivo etter en rundttur til Antsirabe og Morondava. Det har vaert saa som saa med internetttgang, derfor ingen oppdateringer..
Hatt et flott seminar i Antsirabe. Jeg laerte mye og forhaapentligvis laerte de andre mye:)
2dager paa vestkysten har vi ogsaa hatt: fin tur ned (om enn litt humpete), fint sted aa sove, fin strand, fin doveskole, fint sykehus og ikke en fult saa fin mageknip.. Bjorn og meg har faatt vaar andel naa.
Er litt travelt paa tur, saa dette blir kort!
haaper alt er vel hjemme!

Savner de fleste;)

3 comments:

Anonymous said...

Håper vi er blant de du savner! Gleder oss til å se deg og høre mer om opplevelser. Skal på misj.hos Randi L. - det tradisjonelle adventsopplegget.
Ha det godt, forhåpentlig uten knip!Klem.Bestemor & co

Anonymous said...

gleder meg til å høre om alt når du kommer tilbake! du er fantastisk flink! kyss

Marte said...

Bestemor og bestefar; dere er definitivt blant de savnede!!Har enda ikke satt opp noen paa anti-savne lista mi. Det tyder godt:)
Ane; jeg gleder meg til aa fortelle. Du er jo min bistands-oppgave-venn-med -stor-forstaaelse-for-denne-type-arbeid:)