Thursday, November 13, 2008

Gi meg en mandag

Det er så utrolig dårlig følelse når man har en liste over ting som MÅ gjøres, men som det ikke er TID til å få gjort på jobb. Jeg kunne ønske det var forrige mandag igjen. Og det er ikke ofte dere hører meg ønske mandag.. Men dette er vanskelig. Jeg må prioritere, men alt burde vært gjort i går.
Jeg blir helt stressa av det..
Og madagaskar nærmer seg med stormskritt. Jeg burde glede meg! Men jeg tenker for mye på alt jeg ikke rekker å gjøre før jeg setter meg på flyet tirsdag...
Ajajajaaj.. Vil noen overta?

4 comments:

Anonymous said...

Ja. e kan godt reise t madagaskar for du...

Kristine said...

Uff, ikke noe godt å stresse! Men er det ikke nok tid, så er det ikke nok tid, og da er det ihvertfall ikke din feil at ting ikke blir gjort! :) Og du får nok tidsnok reisefeber;)

Anonymous said...

ikke stress. visdomsord fra din mor.kos deg på heljetur i allefullefall.

Anonymous said...

Har du sett Madagaskar 2 enda? den ruller og gaar paa kino her ihvertfall.