Thursday, November 6, 2008

En musikalsk opplevelse for en umusikalsk sjel..

I går var jeg på konsert med VAMP. Deilig musikk, fine toner og bra tekster. Jeg ble rikitg imponert!! ( Og det er helt uavhengig av at jeg var syk, hadde hatt to glass vin og det faktum at det var Arild som hadde tatt meg med på konsert...:))
Det er fasinerende at noen mennesker kan spille mer enn et instrument og være SÅ utrolig dyktige på dem alle! Det er vel kanskje musikalske genier vi snakker om her...

VAMP har en evne til å få publikum med seg når de spiller. Musikken ble utført på en varm, intim og fin scene i "Stavangeren" i (sjokk!!?) Stavanger.

Jeg er jo som nevnt ikke særlig musikalsk, men nettopp derfor tror jeg dette fenget meg litt. Enkelt, rytmisk og klare tekster.

Sitter her og ser at dette ble forferdelig positivt. Hmm.. Uten de aller største forventningene ble dette kanskje bare enda bedre for min sjel. Enn for alle dem med kunnskap, innsikt og musikalsk forståelse... Hvem vet?

For å avslutte med en typisk Marte-kommentar var de nye medlemmene i gruppa slett ikke så verst å se på heller....:)

Jeg anbefaler ihvertfall en tur på konsert med det nye VAMP!

1 comment:

Anonymous said...

Forstår at du kanskje ikke er så trøtt lenger!Konserter kan gjøre godt, selv om en ikke akkurat er topp musikalsk! (Så helt umusikalsk er du vel ikke heller)!
Bestemor ønsker deg mange gode konserter framover.