Thursday, November 5, 2009

15 grunner til at torsdagen ble en god dag likevel

1. møtte Anette og spiste middag med henne (og Guro).
2. Kjøpte ny hårspenne og fin vest til å gå med i morra. Bare fordi det er frædda snart!
3. Snakket med Arild. Og han savner meg også!
4. Sett Daniel synge kaptein sabeltan (se Daniels blogg).
5. Fått CD i posten av Torjus! KIA var bra! Forøvrig måtte jeg trekke på smilebåndet av nytt blogginnlegg der også (se Torjuses blogg)
6. Vasket opp (deilig følelse etterpå med en skinnende ren kjøkkenbenk uten oppvask på..)
7. Snakket med bestemor! Der er ingen syke heldigvis. Koselig prat.
8. Glad for at Kristine fant igjen dokumentene. Men sånn går det vel når man først kommer seg til Hanne.
9. Har ryddet klesskapet! Teller 32 kjoler på henger i skapet...! (Og det er bare de som henger..). Materialistisk lykke over fine stoffer og duse farger er også en lykke:) Dette fikk meg også til å sende en varm tanke til Ane. Litt gladere av det også!
10. Tanken på at det i morgen er fredag og helg!
11. Snakket med Inger Johanne og vi skal til London før jul. Jeg er heldig.
12. Telefon med mamma. Ingen syke der heller! Gooood:)
13. Kjøpte en nydelig liten sak sammen med Anette. Skal sendes i posten til en gravid Pernille:)
14. Vært gjennom en jobbe-dag uten kriser. Ble faktisk en god dag der og (og det skal man ikke kymse av...).

15. Resten av en flaske rosevin (halvt glass) og blogging.

Torsdagen gikk fra lei til bra. Takk alle mine!

3 comments:

Kristine said...

Så godt å høre! :) Måtte fredagen bli minst like god! :)

Bestemor said...

Ja, slike dager er gode! Nå synger bestefar med oppvasken - det tyder på at han har en god dag! Jeg er litt matt etter 1 1/2-time på trening! Men det skal visst fortsatt være sundt! :)

KOLONIALEN said...

for en sprek bestemor du har! og så gjorde du meg glad også - fordi jeg fikk lese glad-lista di. ja til flere glad-lister!




(og kjoler.. 32 er da ingen!)
ane