Friday, November 27, 2009

Frædda igjen

I dag er det fredag igjen! Trenger en oppsummering av uka som er gått kanskje?
Inger Johanne har vært her:) Var skikkelig koselig! Og nå kommer ho jo for godt også!
Har klart å trene 3 ganger siden mandag. Og det er slett ikke verst:)
I går var jeg på teater med Johanne! Ikke spesielt superbra, men helt ok teater.
Jula nærmer seg og det merkes. I dag var det julegang-åpning i NMSU og juletreet ved matsalen kom opp med kuler og stjerne , å du grønne glitrende!
Akkurat nå venter jeg på at Arild skal komme. Er litt sulten kan du si..:)

Og i morgen skal vi til farmor å vaske og bake. Det blir bra!
Må bare huske bakeboka til mamma!

Ønsker dere en god helg!

1 comment:

Bestemor said...

Har også trent 3 ganger denne uka, pluss gått diverse turer med min gode venn, Doffen!(For å skryte litt av meg selv.) Innimellom sover jeg og slapper av!!
Lader opp til jul, som jeg gleder meg til!!!