Sunday, November 22, 2009

Snart sommerferie?

Egentlig har jeg ikke så mye å skrive om. Tida går. Det er snart jul. Men det er jo noe alle vet. Det ikke alle vet, er imidlertid at jeg ikke klarer helt å følge med.

I helga har jeg vært med Arild til Sveio (mitt i leio). Det var fint.
Neste helg kommer mamme og pappa til stavanger og vi skal vaske ned huset til farmor til jul.
Helga etter det har jeg lovet å komme hjem til mamma og hjelpe til med litt juleforbredelser der også.
Før det skal jeg også to dager på kurs i Oslo. Og besøke Eldar. Og i morgen kommer Inger Johanne på overnattingsbesøk. Det er stas. Alt det.
Helga etter det igjen skal jeg til London med I.J.
Og så er det bursdgen til min Arild helga etter det. Og da er det plutselig bare 5 dager til jul. ¨
Og i mellom alt dette skal jeg pakke inn gaver. Før det må gavene kjøpes. Og kaker bakes. Og gulver vaskes.
Og så skal jeg med Johanne på teater til torsdag. Og speider til tirsdag.
For ikke å snakke om bildene jeg må fremkalle. Og pakka som skal postlegges.

Ahh. Det er nesten så jeg mister litt oversikten. Blir like forvirret som det innlegget her. Og så har jeg mest lyst til å ikke glede meg over det, men bare legge meg. Nå.

2 comments:

Bestemor said...

Ikke rart du kan bli forvirra.
Opplegget minner litt om mitt - tør ikke tenke i detaljer foreløpig! Det meste går - -
Jul blir det uansett!!

Anonymous said...

litt mindre gulvvask, og litt mer førjulskos anmoder jeg.

ane