Sunday, November 29, 2009

Teater og juleforbredelser

I går var vi hos farmor på Undheim og gjorde reint. Det ble bakt boller, julebrød, småkaker og puffet ris kaker, vasket inni kjøkkenskap, vasket vinduer, skiftet et toalett, ordnet med noe skifer på takene og ellers vasket til jul. Det ble rett og slett varmt og slitsomt, men til sist ble det kaker i bokser og rene gulv.
Om kvelden kom Arild også, og han, pappa, Guro,Sondre og meg gikk på revy/musikal/teater på Undheim samfunnshus! Og det var kjempebra!! Jeg er fortsatt litt overrasket over hvor gode disse bøndene fra UNDHEIM og omegn egentlig var! Imponert vil jeg si!!

Og nå sitter jeg i sofaen hjemme og lader opp til å vaske huset! Senere blir det ferske boller og kakao hos Johanne. Det er jo tross alt første søndag i advent i dag!!:) ¨

Sender også noen gode tanker til bestemor som er så veldig god til å trene! Du slår meg der:) Og gårsdagens store samtaleemne er at bestefar er på facebook!:)

2 comments:

Anonymous said...

så bra at helga ble bra tross alt arbeidet. dere er gode:)
mamma

Bestemor said...

Imponert over alt dere fikk gjort på en dag - ikke dumt med dugnad!
(Undheimere er driftige folk, det har jeg altid visst!)
Mht trimmen, blir det bare to ganger i uka fram til jul, fysioterapeuten skal ha fri fredagene ut desember!