Wednesday, November 4, 2009

En fin oktober måned!

Bedre sent enn aldri sier nå jeg...:)

Her er pappa, Arild og jeg på tur til Synesvarden og Steinkjerringa! Blåste kaldt, men en fin tur! Steinkjerringa har til og med vært på tv på norsk attraksjon, så det er flotte greier vi var å så på! I oktober var vi også på en flott familietur til Danmark! Det var skikkelig fint, og vi koste oss alle sammen. Under er et bilde fra Legoland. Dette toget tok til og med mammaen min:)
Her er noe av gjengen i Ålgård sentrum! Fine folk det:)


OG her er jeg og Guro på kino for å se "se opp"! Loved it!


Det ble iallefall litt... Tar litt tid med opplasting, så dere får bære over med meg...


3 comments:

Bestemor said...

Stilige folk og stilige bilder! Gleder meg til "neste episode"

Anonymous said...

Takk for fine bilder - men jeg lurer så på - i postulat nr. 3- skal trykket være på 3. eller 4. ord?

Hilsen gamle bestefar

Marte said...

hmmm?? Det skjønte jeg ikke... Faktisk.