Sunday, June 5, 2011

Ferieuka som forsvant...

i sol og glede på sørlandet! Det har vært deilig!!
Nå er vi tilbake i Buavåg, brukte 7 timer hjem i dag, trafikken gikk seint. Men nå er vi altså her. I Sveio. Og her skal vi være hele sommeren. Neste gang vi kommer til sørlandet (om 7-8 uker- det hørtes lenge ut..) så er vi tre. Om alt går fint da. Vi gleder oss allerede til det. Og så håper vi at dere på sørlandet ikke glemmer oss helt selv om vi er her i Sveio!

PS. jeg er sikker på at en Buasommer blir fint, men det er litt trist at det ikke er sørlandssommer. Sånn er det bare. Men nå skal jeg gjøre det beste ut av det. Nyte den store terrassen, familien til Arild (som jo også er min familie på en måte), venner, friheten og sola her. Og som jeg sa til min mann i dag: det viktigste er jo at vi er sammen. Det hadde ikke vært noe gøy med sørlandssommer alene heller.. Vi er jo en familie og vi gleder oss til at kråkebolla vår kommer ut til mammaen og pappaen sin, slik at vi kan bli kjent. Bare 20 dager til termin i dag! Tida flyr.
Takk til alle jeg/vi fikk tilbringe litt tid med denne uka!! Det har vært en deilig oppladning til permisjon og sommer!!
KLEM

4 comments:

Tante Åse said...

Ønsker deg all mulig lykke til med opplading, avslapping og "ruging". Koselig å treffe deg i Grimstad!

Anonymous said...

Takk for fin uke til deg også
Skjønner at kjært barn har mange navn:)
hils familien din der vest, og nyt den kalde vestlands-brisen nå som du er så varm-)
hilsen mamma

Mette Fossan-Bergem said...

Lykke til i innspurten til dere alle 3:) Håper at alt går bra med dere! Vi gleder oss til å treffe dere alle 3 på Sørlandet!

Klem fra Ole og Mette

Anonymous said...

Takk for sist - gleder oss til å se lys i vinduene i nr.30 og få "stikk innom" besøk av ungfolket og "kråkebolla" når
det måtte passe. :)

Oldemor