Wednesday, August 17, 2011

Se hva jeg kan!

"Etter å ha snorket fram til halv elleve, bestemte jeg meg for å stå opp. Det syns mamma var stas, så jeg fikk fin tunika på i dag (som jeg har fått av bestemor) og masse kos. Og mat selvfølgelig. For det ville jeg ha! Så bestemte jeg meg for å vise mamma hvor flink jeg er til å holde hodet mitt helt selv. Det gjorde jeg en lang stund. Men det ble jo litt kjedelig etterhvert, fordi jeg kom meg jo ingen vei. Og så mista jeg sutten i iveren..


 Jeg klarte å lokalisere sutten igjen! Men den lå feil vei! Da ble jeg litt frustrert og begynte nesten å grine. Heldigvis har jeg en super mamma som hjalp meg med å snu den og putte den i munnen min. Nam! Mammaen min er topp!

Det er strevsomt å vise hvor flink jeg er, så når jeg var ferdig, måtte jeg ha en liten hvil. Og da sovnet jeg.. Slitsomt å være liten. Men jeg digger det! Sender noen klemmer til dem som vil ha! "

2 comments:

Anonymous said...

Takk for klemmen!
Skal si du er blitt sterk:)
(snille jenter=snille mammaer)
bestemor i Eide

Anonymous said...

Takk for klemmene (oldefar og jeg tok en hver)!Vi setter pris på klemmer selv når de kommer via blogg :)!
Kos og klem tilbake :)

Oldemor i Grimstad