Monday, November 7, 2011

Glimt fra Eide!

... Eide-ferie er fint! Her er det så me fint å se på og holde på med, for både liten og stor. Tenk all den utforskningen og oppdagelsene Amanda har i vente her! Vi nyter noen dager på ferie her hos bestemor og bestefar mens pappa(Amandas pappa) er på jobb i Amsterdam. I går hjalp jeg bestefar (min pappa) med kjøkkengulvet på det ne, FINE, kjøkkenet her i Eide! Og når de er ferdig med kjøkkenet får jeg lov å blogge derfra. Gled dere! Dette blir et kjøkken dere aldri har sett maken til:) Enn så lenge, får dere kose dere med litt bilder fra høst i gården. Det er fint det også:) :

Rosen har vokst inn mellom glassene i vinduet. Glasset nederst til høyre er knust, dermed fant rosa sin egen vei!



Vedlageret til den lange, kalde vinteren er klar!

..Og et bilde av den lille prinsessen!

5 comments:

Mamma Kathrine said...

kos dere på ferie! :)

Kristine said...

Gleder meg til kjøkkenbilder! :) Kos dere videre på ferie:)

Anonymous said...

Fortsatt god ferie til dere! :)
Nyt dagene på LANDET!!!

Oldemor (Amandas)

En liten pause said...

Hei snupp:) Håper dere koser dere:) Jeg skal snart på mini tur til trondheim. Når kommer du til stavanger? Trenger snart en kaffe med deg!!!

Mange klemmer

Marte said...

hei søte:)
vi skulle jo reise til stavanger masse vi.. det gikk jo rett i dass. Men snakka med mamma om å reise en helg før jul. da vil jeg på cafe med deg! basta!