Tuesday, January 10, 2012

Lifeofmarte i bokform

I går bestilte jeg bloggen min i hardcover bokformat! Alle innlegg fra 2006 til nyttår 2011 i kronologisk rekkefølge. 800sider. En tykk bok. Med livet mitt de siste 5årene. "Spesielt", tenker du kanskje. Men jeg syns det er en viss sjarm med det. Tenk når jeg og Arild blir gamle og grå. Da kan vi kose oss med bilder, minner og livsstil fra 2000tallet. Jeg liker det! Og tenk på hva barnebarna våre vil si...(hvis vi får noen). De kommer til å le. Og forhåpentligvis kose seg med å lese om denne "gammeldagse" måten å leve på....:)
Ønskes et eksemplar av boken er prisen et sted mellom 700 og 1000kr. (WHAT??). Uaktuelt for andre enn meg å eie et slikt eksemplar med andre ord. Men jeg kommer til å legge den lett tilgjengelig her i huset, så da er det bare å stikke innom. Ta seg en kaffe og lete etter en setning, et ord eller et bilde av seg selv. Kan meget godt være at du finnes blant de 800sidene. Enjoy!

PS. kan jeg kalle meg forfatter nå??

7 comments:

anne said...

gleder meg til å se den:)
bestemor

Kristine said...

Bestilte du fra blog2print? Jeg holdt på å gjøre det samme rett før jul, men la det litt på vent. Får se først hvordan din blir da kanskje ;)

Marte said...

Bestilte på feedfabrik.com. Har en bekjent som anbefalte det stedet, så jeg tok en sjanse. Så får vi se hvordan det blir:)

Anonymous said...

Dette er spennende! Kan bli en ny Knausgård etter hvert?! Fantastisk for ettertiden!

Bestemor

Anonymous said...

Trykker på "Liker"-knappen. Du er fin og best, min forfatter Martemor.

Klem fra din Aha;)

Mette Fossan-Bergem said...

Takk for tips! Har lurt på hva jeg skal gjøre med bloggen min nå som den er pensjonert.. Klem

Mette Fossan-Bergem said...

Takk for tips! Har lurt på hva jeg skal gjøre med bloggen min nå som den er pensjonert.. Klem