Saturday, January 21, 2012

Min nye tittel: forfatter!


 Ja, fra i dag skal jeg kalle meg forfatter. Ifølge wikipedia er forfatter en tittel hvem som helst kan tilegne seg: "En forfatter er en person som skriver en tekst. «Forfatter» er ingen beskyttet yrkestittel og alle som skriver, kan i prinsippet kalle seg forfattere." Derfor vil jeg, fra og med i dag, gjerne tituleres som forfatter!! Grunnen til dette kom i posten i dag. Min første bok! Vel og merke finnes den kun i et eksemplar, men GID a meg så fint eksemplar da!! :) 800sider innbundet og trykt. 
Dessuten står det mange fine ord om at alt er beskyttet av forfattern.. Ikke ta kopi uten FORFATTERENS tillatelse og så videre.. Lovely!


 Fra spøk til alvor: det er fint å ha en bok med minner i! Oppturer og nedturer samlet mellom to permer. Den kan ikke erstatte minnene lagret i hjertene, men den kan hjelpe å finne frem til glemte skatter. Anbefaler andre med blogger til å ta vare på minnene på denne måten! Jeg brukte feedfabrik og er veldig fornøyd med det. Ikke skrekkelig dyrt og rask levering. Minuset er at bildene er svart/hvitt, men det kan du sikkert betale for å oppgradere....!

Ha en fin lørdagskveld venner!
Skriblehilsen fra forfatter Marte

2 comments:

Anonymous said...

Gratulerer!!
Så stilig. Gleder meg til å bla i den!
forfatterens mor

En liten pause said...

Kult:)