Sunday, January 29, 2012

Snøens goder...

I dag kom hønemor og jeg hjem til kaldt hus og ubrøytet oppkjørsel. Amanda hadde ikke så lyst til å hjelpe til, så hun la seg under dynen og ble der.. Jeg derimot, tok skuffa fatt, og kun 2 timer og litt svette, og et gnagsår senere var gårdsplassen snøfri! Hurrameghei. Slett ikke verst om jeg må si det selv..


Her er jeg halvveis....



Her er jeg ferdig! Litt mørkt bilde, men så fint at det er plass til tre biler på tunet..



Må bare vise at kommunen ikke har gjort like god jobb som meg.. Her er det ingen som har brøyta. Æ giddår ikke å gjøre det jaffal..!



Benytter anledningen til å vise frem de nye skoene mine! Danske. Og fine.

Nå har jeg krøpet opp i senga og har fått varmen i meg. Snart kommer Arild også hjem og da blir han nok glad:) det er tungt å måke snø, men veldig deilig etterpå...!!

Håper dere har hatt en fin helg! Det har vi! Takk for gjestfrihet hos bestemor og bestefar!

2 comments:

anne said...

Takk for koselig besøk.
Skal si du har vært flittig.!
sov godt:)

Anonymous said...

Min martemor er så flink!! Eg blei så glad på søndag kveld og er fortsatt glad! Er glad i deg min kjæreste kone! Klem;)