Saturday, July 5, 2008

En Jær-lørdag!

Da det endelig ble helg bestemte søstrene seg for å ta en liten tur til syden. De trengte varme, strand og badevann! De kjørte mot sola flyplass lørdag morgen. De så fly lette og dra mot varmere strøk. De gledet seg!!
4 min senere var de fremme! De parkerte bilen og gikk over sandynene og ned til pardis. Solen skinte fra skyfri himmel og sanden var varm og myk. For en dag!! Etter formaninger fra mor og bestemor om å "hukse å smøre dere", gjorde de det. Men det var visst ikke godt nok...:)
Et "heldig" blinkskudd av den "kjekke" mannen som var så heldig å ligge ved siden av søstrene:
Etter 5 timer i sola og diverse badeturer ble det tid til en liten gåtur langs de endeløse jærstrendene. Det er jo flott da??!!:) Dette bildet er tatt ved himmel og hav:
Etter soling og fri har det vært handling, vasking, løping og matlaging. Det må til det også:) Men det gjør ikke noe!

3 comments:

Anonymous said...

det var det jeg sa ja. dere ble brente.
ps fine bilder,

mamma

Anonymous said...

Dere ble advart, hør på opphavet en annen gang. Stavanger-området er ikke så værst ser det ut som!
bestemor

Anonymous said...

jeg tror du kommer til å trives godt i stavanger :) og jeg gleder meg til å komme på besøk en gang på sensommeren!
fine søstre.