Thursday, July 31, 2008

Opplæring!

Takk for at det fins opplæring!
Min første uke som Controller har vært beinhard! Men jeg liker det. Virker som en utfordrende og spennende jobb, og jeg er heldig. Jeg etterfølger en dyktig mann. Det setter jo et visst forventningspress på meg, men det bryr jeg meg ikke så mye om. Er igrunnen bare fornøyd med at Odd har lagt en god retning for arbeidet mitt. Nå har jeg hatt 4dager med læring. Det gjenstår mye! Men jeg kan mer i dag enn mandag morgen. Heldigvis:) Og Odd er en god lærer. Han gir meg oppgaver jeg må løse underveis. Det vises godt at vi har hatt samme lærer; Arild Sæther.. Hehe.
Så sånn går dagene nå. Det er mye i hodet mitt. Tall, formler, brøker, passord, budsjetter og spørsmål. Men det blir bedre for hver dag. Jeg lærer. Og takk Gud for det!

I morgen reiser jeg igjen til sørlandet. Er så heldig å ha blitt invitert i bryllupet til Øystein og Inger Marie. Og det gleder jeg meg til! Noen vil vel kanskje kalle denslags god opplæring også;)

1 comment:

Torjus said...

Opplæring er en fin ting, men
det er noe med å ta GK før VK2 :P