Tuesday, July 8, 2008

Tiltak!


Man kan ikke gå å være ensom hele dagen. Tiltak må iverksettes, ellers går man på veggen! Jeg gjorde følgende i ettermiddag:

- brukte laaang tid på å lage middag

-leste alt for mange nyheter på nett

-gikk ut på tur. Rundt og rundt..

-hadde meg en vandring gjennom IKEA. Kjøpte ingenting. Digg.
-prata med mamma på telefonen.(Håper dere har hatt en fin tur i dag!)

-handlet melk og mel

-bakte boller og brød for å fylle opp Guros frys

-Snakket med Torjus på msn

-fikk trøst av bestemor, bestefar og Kristine

-skrev et brev

-spiste en skive ferskt gulrotbrød med gulost:)

-leste i den nye boka jeg fikk i posten av Marit i dag!

-og ikke minst; oppdaterte bloggen!

Nå er jeg ikke fult så ensom lenger. Bare trøtt:) Takk!

4 comments:

Anonymous said...

det der så bra ut.gleder meg til du kommer hjem på ferie.
mamma

Kristine said...

Flinkingen!! Jeg skulle også gå tur, men så gikk jeg tom for strøm på mp3spilleren halvveis nede i veien, så da gikk jeg hjem igjen! :P

Anonymous said...

OG jeg som trodde jeg hadde vært flink i dag! har bakt et merkelig brød uten gluten - vet ikke om det blir spiselig, men håper det beste.
Ei skuffekake er det også blitt, håper ikke den blir skuffende!Bestefar misunner deg som kan gjøre så mye på en dag uten innblanding, eller bli beordret til det. Han har støvsugd i dag!
Klem fra oss - gla' i deg!

Kristine said...

ps: Brødet til bestemor var fullt spiselig!! :)

(Takk, bestemor!)