Wednesday, July 2, 2008

Tenkeboksen

Et jobbtilbud. En forvirret jente...
FOR:
- en sinnsyk jobb!!
- utfordringer
- nye muligheter
- god arbeidsplass
-nye venner??
-grei lønn
- nærheten av farmor....(..:)...??=)
-mye fin natur
-solastranda
-stabilitet
-fast inntekt
- fin by. sånn egentlig..
-reisemuligheter i jobben??
-"bare" 3timer på toget til Krsand.
- eget kontor.
-meningsfylt jobb. For andre.
-Kul stillingstittel. VIP.
-sjanse til å stå på egne bein
-takle stress og utfordringer
-Silje og Gudrun er her. Og Anette og Guro. Og noen til. ingen gutter..

MOT:
-reiser fra mamma
-skrekkelig stygg dialekt her!
-reiser fra alle jentevennene mine. hjertet blør.
-reiser fra alle guttene mine. sukk...
-reiser fra Daniel.. ååå
-reiser fra bestmor og bestefar!!
-det er ikke sørlandet!
-det regner.
-reiser fra pappa, sondre og Doffen.
-slutt på tull og vås
-må bli voksen
-for store utfordringer?
-dyr husleie
-kommer til å bli ensom?
-ingen til å le sammen med.. hulk
-gamlinger på jobben.
-takler det ikke og kommer til å dø!!!!skrekk

Noen bidrag til listefyll?

4 comments:

Kristine said...

Tenk på alle de guttene du foreløpig ikke kjenner i stavanger, som bare sitter og venter på martemor! :D og tenk så mye besøk du kommer til å få, hvis du krever noen ganske få kroner av hver gjest dekker du fort inn husleia! Fnis:) Våkn opp jente, drømmejobben!!

Torjus said...

Ta utfordringen! Stavanger ligger åpen for dine føtter. Vår herre gir oss drømmer som er et nummer for store slik at du kan vokse i dem! Hold en 3 liter med vin klar, besøkene kommer! Og du kan jo komme til kr.sand også!

Anonymous said...

... drømmer som er et nummer for store slik at du kan vokse i dem.. utrolig bra sagt, jeg tror jeg like torjus - og er på nippet til å bli kristen her! haha.

Marte said...

Jeg drømmer da ikke?? hehe:)
Kristine: jeg har tenkt på de guttene...:) hihi. Og ja, nå er jeg våken
Torjus: ikke si det med vinen så høyt om bestemor leser dette..:) (ps. skal gå innom polet i morra..hehe)
Ane: Torjus er verdt å like vet du