Friday, June 10, 2011

MeiTai

Denne fine MeiTaien ble også laget her på onsdag. Den er grønn inni om det skulle dukke opp en gutt, eller om Arild har lyst å bruke den. En MeiTai er en asiatisk bæresele som kan brukes på magen eller på ryggen. Det fine er jo at vi sparte en del penger på en hjemmelaget en. 29 kr i gardinstoff fra fretex mot 6-800 kr for en babybjørn bæresele er jo en ganske fin sparing. Og jeg syns personlig den ble fin:) 
Og praktisk. 
Siden babisen ikke er kommet enda, fikk Maud prøve den. Det likte hun kjempegodt! Malte og koste seg. Så dette kommer nok til å bli bra for store og små!


I dag er det fredag og jeg skal snart begynne på middagen. I dag skal jeg lage hjemmelagde hamburgere med røstipoteter:) Gleder meg allerede til mat!
(Takk til mamma, pappa og Eldar som i skrivende stund holder på med plater og maling i Holvika! vi setter veldig pris på det!!)

5 comments:

Kristine said...

Bæretøy er kjempekjekt! Ikke verst å lage det selv, du er god! :)

Mamma Kathrine said...

du er superflink Marte!! Du skulle sagt det litt før at du kunne det der! Så hadde jeg bestilt en! Og betalt godt! :)

Anonymous said...

Visste nok at du var kreativ,- dette var flott! Kan jeg få prøve den med innhold? (Mener ikke med Maud altså)!

Oldemor

Marte said...

Du kan få prøve med innhold ja:)

Mette Fossan-Bergem said...

Du er en tusenkunstner fru Hovda:) Den ble kjempestilig!

Klem fra Mette