Saturday, June 25, 2011

Termin..

.. er i dag. Men vår lille Amanda har ikke gitt noe tegn til at hun vil ut i dag. Så vi smører oss med mer tålmodighet og håper at det ikke går så veldig mange dagene til nå.
I formiddag hadde vi en liten tur til Haugesund og spiste lunsj på bryggekanten sammen med Elisabeth. Arild klippet seg (han er så FIN) og vi kjøpte blader og aviser som vi har kost oss med her hjemme etterpå! I kveld skal vi til svigers og spise rømmegrøt. Blir bra. Og det får dagen til å gå...:)

Jeg har fortsatt høyt blodtrykk og var på hjemmebesøk hos jordmor i går. Men det var ikke så farlig, så lenge jeg tok det med ro og hvilte (les: LÅ innimellom på dagen). Det er vel det verste. Er ikke så flink til å være i ro... :) Men jeg prøver. Jeg og pus. Vi hviler oss litt innimellom (dvs Maud sover HELE tiden da, så er ikke så vanskelig å få henne med på en hvil...).

Jaja. Tilbake til horisentalen for meg nå. Skal jo snart gå.

Ha en trivlig lørdagskveld alle ihop!

2 comments:

Anonymous said...

Her går vi også og venter på Amanda! Maud er vel fornøyd med all kosen - det blir vel ikke så mye av det senere! Vi ser fram til gode nyheter!! Hils pappaen, han trenger vel også en kos, men sofaen blir vel noe smal for tre!
Lykke til med fødsel og alt!

Klem fra oldemor som tenker mye på deg/dere

Kristine said...

Vi venter spent på gode nyheter! Og Signe gleder seg til å få en liten tremenning;)