Friday, June 17, 2011

"Mjølkespreng"

I dag har jeg hatt en superkoselig fredag!! Først hos Gjertrud å fått kaffe, frukt og kjeks sammen med Hege og søte Hanne Margrethe! Og så ble jeg med Gjertrud og Vigleik på tur til galleriet til Torleiv Tveit. Se link: 
Arild og jeg har allerede to bilder han har tatt. Et her og et vi fikk i bryllupspresang som ligger i Holvika. Gjertrud, Vigleik og meg selv tok turen dit for å handle noen presanger og kikke. Veldig flott galleri, og nydelige naturbilder. 
Og så kom jeg over dette bildet:

 

 ..med den fengende tittelen "Mjølkespreng". Jeg falt for både bildet og tittelen, og som Vigleik sa; "du kommer iallefall ikke til å glemme når du kjøpte dette bildet". Så sant så sant. Så jeg kjøpte det til meg selv. For bursdagspengene jeg fikk av bestemor og bestefar. 
Og kunstneren selv var veldig fornøyd med valget av bildet, og humret godt for seg selv.
Nå skal jeg bare finne et sted å henge det opp:) 

Takk for en fin dag til Hege, Gjertrud, Vigleik og Torleiv:)

PS. jeg venter fortsatt på rørleggeren. Han er ikke dukket opp enda.. Makan.

2 comments:

Anonymous said...

Det var en koselig gave fra oss!
Snart er den vel på plass i nr.30?!

:)

Håper på godt nytt snart!! Lykke til!

Bestemor

Anonymous said...

ha ha.