Thursday, June 16, 2011

Sommer ventetidaktivitet: veske og babybukse

En sommerveske er jo helt nødvendig. Er det ikke?? Joda. Og siden jeg har alt for mye deilig, god tid, laget jeg en selv i dag. En romslig en. Med foring og lommer på innsiden. Vet den er hvit og søt og upraktisk i fargen. Men siden den ikke kostet meg en krone, så bruker jeg den så lenge den varer:) Smartis.


Detalj
Fin, fin...:)





Og så måtte jeg sy en liten bukse med blonder til vår store sol som kommer snart. Den er laget av en gammel, myk genser, og har fine blonder og heklede stropper:) I like.  

7 comments:

Mamma Kathrine said...

UTROLIG FLOTT! Du er jo helt vannvittig flink! <3

Anonymous said...

SUPERT!!!
Når åpner du utsalg?

Olde-/bestemor

Anonymous said...

NYDELIG!!!
Du er så flink!

:) :)

Amanda er heldig som har deg som mamma!
ane

Mette Fossan-Bergem said...

Utrolig stilig, du imponerer stadig:) Kjempestilig veske og nydelig bukse!

Ha en fin helg begge to (eller alle 3:)

Klem fra Mette

Anonymous said...

Hvor ble det av mitt innlegg hvor jeg fåreslo at du måtte sy noe til Arild også? Grillforkle eller lign :)
Veldig fint det du har laget, fortsett å kos deg :-)
mamma

Marte said...

tusen takk alle sammen:) Jeg koser meg med litt kreativitet. Mamma: jeg vet ikke hvor det ble av.. hmm.. men jeg må kanskje sy noe til Arild også ja. Forkle med blonder?? hehe. Evnt noe annet. vi får se.


God helg til dere alle!!

klems M

Anonymous said...

Foreslår noe i rosa med roser og blonder!

hilsen helt anonym