Wednesday, October 26, 2011

Begynner å ligne en stue...??

Det går ikke framover med stormskritt her i huset, men litt etter litt begynner det å ligne et hjem:) Vi har nå fått hjem sofaen og blitt ferdig med bordet, så da var det på tide med noen bilder til dere som bor langt borte.. Og til dere andre også, som ikke har vært på besøk enda..
Vi har enda ikke bilder på veggene, men det kommer:)
 Bordet er Arild sin stolthet og jeg syns også det er fint, selv om "alle" har sånn bord nå. Pallene fikk vi fra Eide, hjulene er fra biltema og glasset fra en lokal glassmester i Grimstad. Glasset kostet ikke flesk, så vi kom rimlig fra det med sofabord.

Bordet er av to paller, sånn at det blir en hylle mellom første og andre pall til blader, aviser, fjernkontroll etc. Hjørnene på glasset er slipte, det måtte vi, siden den lille høna vår snart er over alt:). Selv om jeg ble litt lei meg når plutselig alle interiørblader har sånne bord (og Arild er urokkelig når vi først har bestemt oss for noe...hihi), så er det en fordel med dette bordet: det er så stort at vi kan ha noe til kaffen når vi har besøk (det midlertidige bordet vi hadde, rommet bare plass til kopper...). Fint med vafler nå feks. Kom, kom!

Ps. for dere som syns det ser latterlig ryddig ut her, er det fordi alt rotet ble flyttet 2 meter. :0) Bak meg ser det nemlig slik ut: (vi mangler fortsatt noen hyller her som dere ser....)

4 comments:

Anonymous said...

SÅ FINT DET BLE- både sofa og bord.
Gleder meg til å bli frisk så jeg kan komme og se (vafler)
mamma i Eide

Grandtante Åse said...

Ser veldig koselig og fint ut hos dere nå!
Jeg vil også gjerne komme på besøk - når jeg blir frisk! :)
Jeg har liggende en liten dåpsgave til Amanda som dere skulle fått for lenge siden...

Anonymous said...

Dette ble fint! Jeg kommer nok ganske snart - dette fortjener å ses nærmere på!
Kan gjerne sitte med ryggen mot rotet, selv om andres rot bare er hyggelig.

Oldemor

Anonymous said...

Så koselig, Holder på å pusse opp sjøl, så vet å det vil si.Koselig å få sitt eget preg på et hjem :)) Kos dere med huset :)


Hilsen Esther