Sunday, October 30, 2011

Og så var det søndag...

.. tida FLYR! Men vi har fått gjort en hel del denne helga, min A og jeg! Veggene på kjøkkenet er nesten fre ferdige (!), og jeg syns de blir SUUUUPERfine! Men det er nokså subjektivt fra min side da... Bilder kommer senere. Må nesten bli helt ferdig før jeg publiserer bildene. Men de kommer:) 
Ellers har vi testet om det var plass til vafler på stuebordet... DET var det!! Gode vafler. Arild er en fin og flink vaffel-maker! 
Amanda ble litt trøtt i dag stakkar, måtte jo være oppe en time lenger enn hun pleier stakkar liten... 
Plutselig går det opp for meg at det ikke er lenge før hun kanskje syns det er veldig STAS når hun får en time "ekstra". Den tid, den sorg...:)
Håper alle har hatt en fin helg! I morgen er det ny uke- og nye muligheter! Grip dem!

1 comment:

Anonymous said...

Kjøkkenet er SUUUPERT og vaflene var kjempegode! :) Han er flink til det meste, din kjære A, riktignok hadde han jo hjelp av Amanda til vaflene, men viktig at barna får være med på det som foregår i hjemmet!!