Sunday, October 9, 2011

Hjemme med sola!

Soloppgangen fra stuevinduet vårt i dag! En nydelig søndags morgen! Amanda er tidlig på ann, så vi 3 er oppe med sola:)
Vi har fortsatt besøk av Åse og Lars Oddvin, og vi koser oss! I går gikk dagen unna, først kom Kristine, Maria, Vegard og Silvia på besøk. Boller og saft. nam! Så hadde vi en tur til Grimstad, vi 3, sammen med Åse og Lars Oddvin. Og deretter en tur på IKEA! Det ble litt det...:) Hjemmelaget pizza til kvelds og en runde med brettspill gjorde enden på dagen god! En fin dag! 


I natt reiste resten av familien Undheim, pluss Sivertsens, pluss en Bjørndal mot Barcelona og Cruise. Jeg kjenner veldig godt på at jeg er lei meg for at vi ikke får være med. Jeg har gledet meg sånn på de som reiser sin vegne, og jeg håper de får en fantastisk tur!! Jeg hadde nesten litt reisefeber selv i natt;) Håper virkelig reisen står til forventningene og at de tar masse fine bilder!  (Og kjøper en kjole eller to til Amanda og meg...). Og for å klargjøre det; jeg ville ikke byttet ut Amanda mot et cruise altså!! Hun er det beste i verden! Men det tror jeg dere vet. Og så kan jeg være litt lei meg likevel. 
Men det går nok over. Koser meg med blogging, en fin mann som leser aviser, en nydelig datter som sover, en kopp kaffe, en varm hjemmebakt bolle og tanken på at familien min endelig får reise på den drømmeturen de har hatt lyst til så lenge!! God tur!

4 comments:

Kristine said...

Det er helt lov å kjenne litt på det! Godt dere snart skal på tur selv, selv om det ikke blir helt det samme.

Anonymous said...

Takk for besøket,kjempekoselig for oss at dere er hjemme! Men forstår tankene og følelsene dine!
Tusen takk for gavene - nå rydder jeg på vaskerommet, selv om det er søndag!! ;)

Bestemor

Anonymous said...

Nydelig bilde, forresten!!
Ikke mye kan måle seg med soloppgang over Groosefjorden! :) :)

Bestemor

Anonymous said...

Vi savnet dere masse vi også. Håper dere også kommer dere på en slik tur en gang i fremtiden. Men glad vi alle er hjemme igjen nå.
mamma