Friday, December 2, 2011

Allerede 2.desember..

..syns det går fort jeg:)
Arild reiste i går til Sveio for å gå i en begravelse. Trist og tøft for etterlatte når mennesker i sin beste alder blir revet bort fra livet. For Arild føltes det riktig å delta og tok derfor et lite døgn på vestlandet.
Amanda og jeg syns ikke det er så veldig gøy å være alene hjemme, så etter babysangen i går dro vi derfor til bestemor og bestefar i Eide. Her koste vi oss veldig!
I går kveld kom også onkel Eldar hjem, og det var stas i dag morges da Amanda våkna. Hun var bare et eneste stort smil!!:) I dag har vi, Eldar og Anne vært i Kristiansand. Vi hentet noen julegaver, kikket litt og var på cafe. Jeg husker ikke hva den het, men jeg lovet å si følgende: positivt: de har klart å gjøre det koselig selv om det er i en gang, bollen smakte som hjemmelaget, kaffen var akkurat perfekt, det var speil som Amanda kunne se seg selv i. Negativt: trekk fra ytterdøra, død julestjerne på bordet, sukker ikke i enkeltporsjoner(det ble et problem for bestemora..). Men alt i alt. Jeg går tilbake dit en annen gang. Bollene var SÅ gode!

Så var det fredagskveld igjen! Amanda sover søtt, Arild er på vei hjem (jeg gleder meg til du kommer hjem) og jeg skal få oversikt over julegavene. For her er det nemlig endel!! :) Og det er fort gjort å kjøpe en for mye om jeg ikke får oversikten... Hmm.. er det arvelig tro??

1 comment:

Anonymous said...

Utvilsomt arvelig - det med gavene!
Kjenner fenomenet helt tilbake til Amandas tippoldefar! (til stor glede for oss ungene som alltid fikk "litt ekstra"!

Bestemor