Thursday, December 1, 2011

En overraskelse

Snart jul!
Den fine mannen min klaget i går da han kom hjem på at jeg hadde laget kalender til ham. "Husker du ikke hva jeg sa ifjor om dette?" Ærlig talt husket jeg ikke det, men det var noe om forventninger, store sko å fylle og bla bla bla. "Hva forventer du at jeg skal gjøre da?", var neste spørsmål. Ingenting, sier jeg. Gleden er å lage kalenderen til en jeg er glad i.. jaja. Det er søtt. Men sånn er det. Så ble det ikke noe mer snakk om det.
Men så i dag- da jeg og Amanda bestemte oss for å stå opp (eller dvs hun bestemte seg for å stå opp), tustet vi inn i stua. Og der står den. Den fineste kalenderen. Med små skuffer med sjokolade! Han kan overraske den mannen der! Denne måtte han ha ordnet FØR jeg hang opp hans. Og det er det beste. Han gjorde det uten at jeg måtte diskre minne han på førjulskosen... TUSEN takk.



Nå nyter jeg sjokoladebiten og en kaffe. En god start på en stormfull dag!
God 1.desember til dere alle!
Og så minner jeg dere på at det er verdens aidsdag i dag! Også viktig å huske på!

2 comments:

Kristine said...

Wow! :)

Anonymous said...

Så koselig og fin:)
Har aldri fått kalender av min mann- men han får en av meg i år!
God adventstid!