Friday, December 2, 2011

ER DU SPISELIG???

I såfall ønsker Amanda en bit...

Alt som kan puttes i munnen er godt! Men spesielt fingre! Gjerne andres... Egne er spennende en stund, men så smaker det SÅ deilig med noen andre avogtil! Lån henne en finger, og hun er venn med deg for alltid...:)
I det siste er det begynt å klø veldig i tennene og da er det ekstra godt med noe å tygge på!

"mamma, kan jeg spise deg opp???"

"pappa kan jeg spise DEG opp da??"

"jaja, får spise litt på meg selv..."

Nam, nam

"dette er bedre enn is skal jeg si deg..."

"JA! En finger til låns!"

"mmm. en babybjørn.."

"jeg er meg selv nærmest..."

"egnetlig ikke så verst med bamser heller...."

Tankefull med munnen full.

"DETTE kaller jeg koooos"

"Sørenmeg godt jo".

"Og farmor smaker også digg!"
 Men når Amanda har prøvespist de hun har rundt seg, alle lekene sine, alle bamsene, flaska, skjea og sine egne fingre, er det godt å kunne slappa av litt. Med bare sutten. Så får vi håpe at de derre tennene kommer ut snart, så vi kan få andre ting å tenke på enn hvilke fingre vi skal putte i munnen....!


3 comments:

Anonymous said...

Håper tennene snart dukker opp!
bestemor.
ps: Takk for besøket:)

Grandtante Åse said...

Så mange koselige bilder!! Takk for titten.

Anonymous said...

Har hatt en hyggestund med alle de koselige bildene!
Låner gjerne bort en finger eller to, selv om de er gamle og skrukkete!! :)

Oldemor