Monday, December 12, 2011

Rundt og rundt...:)

"ok, så har jeg vært litt lat til nå. Jeg har liksom bare tullet litt med mamma og pappa med å rulle rundt en gang i blant. Og så tror de liksom jeg gjør det på komando. Nope. Det har jeg ikke villet! Ærlig talt! Men nå var det på tide med litt action syns jeg.. Det er jo måte på hvor gøy det er å ligge helt stille. Jeg har tross alt gjort det i 5 mnd. Så nå snur jeg meg rundt hele tiden! Fra magen til ryggen. Og så må mamma og pappa snu meg tilbake. Og så snur jeg meg igjen.. Og sånn kan vi holde på! Gøy! Siden jeg nå gjør dette, så håper jeg at jeg slipper litt mas fra de derre foreldrene mine...!"



Fornøyd meg meg selv:)

Og så leketid. Fordi jeg fortjener det!

3 comments:

Kristine said...

Viktig med litt leketid også, ikke bare slite seg (og foreldrene) ut med all rullinga;)

Anonymous said...

AMANDA: Si til foreldrene dine at de kan legge seg ned og rulle sammen med deg - så kan dere se hvem som holder ut lengst!! Det blir gøy!! :)

Oldemor

Mamma Kathrine said...

Amanda!! Du er så fiiiin! Skulle ønske at jeg fikk være med deg på shopping i morgen, men mamma sier at jeg er smittsom... Vet ikke helt hva det betyr.. Men håper jeg får se deg igjen snart!! F eks til lørdagen!! :) Klem og klor fra Miriam